Hahahaha zou ik wel doen in dit geval! Dan moet je maar niet ondankbaar zijn! En als ze er dan iets van zegt gewoon een beetje ontwijkend antwoorden, dat je ermee bezig bent ofzo hahaha en dan na een half jaar oeps vergeten hahaha! Nou dan krijg je wel iets extra's voor je volgende verjaardag, een stinkende geurkaars ofzo hahahaha
nou heb gebeld, en die contactpersoon van mij is dus niet aanwezig, ze heeft een notitie achter gelaten en nu moet die contactpersoon mij terug bellen. pff wat een werk zeg!
En die notitie verdwijnt ergens in het web van CWI en je contactpersoon belt niet terug, kan je er weer achteraan gaan! Zou gewoon een keer flink boos worden als ik jou was!
zou even wat kamille thee drinken, is hopelijk goed voor de keel, misschien met beetje honing erin, er zou ook nog iemand van oxxio komen, nog steeds niemand gezien, zullen wel om 12 uur komen! hopelijk zijn ze het vergeten!
sjonge jonge.. kan je dr niet gewoon heen gaan? heb ik toen ook gedaan.. en het werd gelijk geregeld..
Schelden lucht niet op zeggen ze Maar zou ze wel ff vertellen dat je een behoorlijk baalt van de werkwijze, dat je verdorie zo vaak op een vacature wil reageren en dat dat niet lukt en vervolgens van kassie naar de muur gestuurd word! En dat zij willen dat jij een baan krijgt maar jij daar totaal niet in ondersteund word en vervolgens per vandaag eruit gehaald word zonder dat iemand contact met jou heeft opgenomen en jij voor de tigste maal moet bellen naar ze! Hebben ze een gratis nummer? Anders zou ik die kosten wel ff van ze terug vragen, want het heeft je meer centen gekost dan dat je er wat aan gehad hebt!