Goedemiddag dames. Eerst even wat felicitaties: Niesje happy 5800 berichten! Rensie happy 5000 berichten! Ingrid happy 3100 berichten!
Sinterklaas schreef: Goedenmiddag alle julimama's ten samen. Naar ik begreep hebben jullie het hier heel gezellig met zn allen. En Sint waardeert dit ten zeerste. Het doet deze oude sint pijn dat er nog maar zo weinig echt in mij willen geloven. Wat betreft het pakje voor Anno, Sint had niet kunnen voorzien dat dit zo'n beroering te weeg zou brengen. Maar ik vind het uiterst vermakelijk
Knuffelkonijn schreef: *** buddynieuws *** Hij heeft idd RS virus.. De uitslag was al vroeg, omdat het in elke cel is aangetroffen! Hij blijft sowieso tot het weekend.. X *** einde buddynieuws *** Ach arm ventje hopelijk knapt hij snel weer op Nanda, heel veel sterkte met je ventje maar weer! Arme Brenden. Hopelijk ben je snel weer beter.
haha ja dat zou wel helemaal een stunt zijn. ff kijken maar Sen heeft wel een boel buddies. Patricia in ieder geval niet want die zit met een ziek kind. enne nou Anno zelf ook niet lijkt mij Veraatje? ja die vind ik wel een type om samen met iemand onder één hoedje te spelen En wie is er nog meer buddy van Sen?
of zou an haar schoonmoeder novalie ingetoetst hebben bij google en zo achter haar naam gekomen zijn hier en wat hebben opgestuurd?
Jij blijft ook maar met je vinger naar iedereen wijzen... .wie zegt mij niet dat jij het niet gewoon gedaan hebt?
haha vind je smilies wel lollig en de lijst van verdachten lijkt wel alleen maar langer te worden ipv korter