Hier net zo Steijn wilde niet op zijn buik dan en Mees ook niet. Alleen buik tegen buik en zijn speen even vasthouden tot de kramp voorbij is en dan valt hij is slaap om vervolgens naar een paar minuten weer wakker te worden van de volgende. Maar rond een week of 6 zijn de krampen het hevigst toch zeggen ze? Daarna wordt het langzaam weer minder. Was wel vergeten hoe erg die krampjes waren, je vergeet het weer als het eenmaal over is.
Lijst ziet er mooi uit Silla Ik PB je zo de afspraak van Mees ook even. Hoop dat je hoofdpijn gezakt is?
Dames ik heb een pc gevonden op de camping. Karsten heeft heerlijk geslapen van 10 tot 8.30 uur. Ik wat minder maar dat halen we wel weer in. De nodige buien al gehad maar op de radar gezien dat het nu voorlopig droog blijft. Voor de woordenlijst mis ik nog het woord BOUTNACHT. Silla de lijst ziet er goed uit. Kon vanmiddag nog wel even spieken (denk nl neit dfat manlief het op prijs stelt dat ik hier ook de hele dag achter de pc zit).
Das fijn zo'n oma! Die wipper hebben wij ook maar dan een jungle variant en hij bevalt super. Damian zit er soms ook nog in hihi
JA HOOR, het zal ook wel niet Senn mist ons zó erg dat ze natuurlijk op zoek is gegaan naar een pc (wie zal ze daarvoor achter de pc weggesleurd hebben?) Wat fijn dat Karsten zo lekker heeft geslapen, nu jij nog! Ik hoop dat jij ook een beetje tot rust komt en dat de buien snel zullen verdwijnen!
Hmz wel veel regen de ak week, maar het kan altijd nog verandered en het ligt er ook maar net aan waar je zit natuurlijk.
euw... Een nacht waarin je niet slaapt omdat er iets is wat het slapen belet... Een dikke zwangere buik en bijkomende ongemakken of een baby die blijft jenken