Ik ben een blog begonnen over mijn sieraden Staat nog niet veel op hoor. Kan alleen de link hier niet neerzetten omdat mijn hele naam erin staat
zo, het lijkt de goede kant op te gaan. 8 uur laatste fles, kwart voor 9 sliep ze! denk dat ze gewoon niet meer te laat die laatste fles wou.. ben benieuwd wat ze doet vannacht...
Luisteren jullie ook naar Qmusic het geluid? Pffff, ik denk dat ik weet wat het geluid is (wel met een twijfel) maar ze bellen niet Gisteren of eergisteren hadden ze wel gebeld, net op het moment dat ik met mijn moeder aan het bellen was . Tenminste dat denk ik omdat ik een gemiste oproep had met een nummer die je niet terug kan bellen en ongeveer rond het moment dat ze iemand gaan bellen...
Sorry, ik kreeg telefoon en nu moet ik Marin uit bed halen. Tot later! En nee, ik luister nooit Q music
t was weer gezellig was een vriendin diede sint kado's voor vrijdag kwam brengen we doen het dit jaar samen voor een keertje
Nou lekker rustig hier hoor Moet morgen trouwens weer werken van 9 tot haf 2 dus wel chill. ben 's avonds vrij... Zow, dit was even wat inside information zodat jullie me niet al te erg missen morgenochtend