waar je om 8 uur nog zin aan hebt doe mij om die tijd maar een bakkie leut doe va 8 uur echt niks meer
ik moest ook 2 keer kijken wist niet wat ik zag. heb eigenlijk niet meegekregen waarom ze op tv was want was toen net met mannetje aan de foon
jij bent morgen toch even sinterklaas heb je niet alvast geoefend met an? nee heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel plezier morgen
zo gaan wij oooooooit nog een keer weer naar londen in 98 zijn we er geweest en toen hadden we al besloten om dat over een x aantal jaren weer heen te gaan, maar da hoeft van mij voorlopig nog echt niet
nou jullie zijn weer lekker aan het kletsen geweest vandaag zag ik. Heb niet alles terug gelezen maar wel dit: Ik ben het ook niet geweest van de letter naar anno. Patricia heel veel sterkte met Nilo, hoop dat het allemaal snel over is en dat het snel weer goed met hem gaat! Nannie, heel veel sterkte met Brenden. Hopelijk mag hij snel weer mee terug naar huis en is dit het laatste wat hij heeft gehad!
dit word meteen mijn laatste bericht van vandaag, heb het hele huis schoongemaakt vandaag en moet er nog even een was in stoppen en dan ga ik naar bed want morgen om half 5 gaat de wekker weer. Zit er sterk aan te denken om te stoppen met werken want ook al is het maar 2 dagen in de week ik ga het echt niet veel langer meer trekken om om half 5 mijn bed uit te gaan en er 's avonds met geluk om zes uur weer te zijn. Ben alwel aan het solliciteren maar denk dat ik gewoon al opzeg in januari en dan zie ik wel wanneer ik weer werk heb. Heb toch 2 maanden opzegtermijn dus dan heb ik nog tot 1maart om iets te vinden. Nou iedereen slaap lekker en waarschijnlijk kom ik morgen als ik op het werk ben wel weer even langs. trusten!
hier in de buurt is ook iemand al vanaf begin november bezig de boel te installeren, maar die doet het altijd pas va 6 december aan
ik probeer de boom altijd in het weekend erna op te zetten. en het weekend na oud en nieuw tuig ik hem af maar dit jaar zet ik onz nieuw gekochte boom in de opruiming in januari niet op ivm de verhuizing. heb nu een boompje incl verlichting van 60 cm gekocht en een kokertje met alle-kleuren-van-de-regenboogballtjes en een knalroze slinger om toch iets te hebben
zo, nog ff een berichtje voor ik ga slapen. esmée slaapt warempel nog steeds! hopen dat ze lekker doorslaapt... morgen naar de ah, foto's laten maken van esmée.. heb er erge zin in! tot morgenmiddag denk ik!
dat is toch je eigen keus? en als ze wel een stukje vlees klaar zou maken zou ik het gewoon laten staan. heb weleens gehad dat er witlof of champignonesoep stond nou dan at ik gewoon niet. laatst nog bij een tante was er macaroni, vind ik normaal heeeeeeeeel lekker maar hier zaten stukken courgette in daar zeg je u tegen en nou de champignons hadden een mes gezien maar that's it. heb ik dus ok niks van gehad
Goedemorgen! Hier een onrustige nacht achter de rug. MAyron is heel erg verkouden Zat helemaal vastgekoekt aan zijn neusje dus vanmorgen maar weer zijn neusje doorgespoeld en uitgezogen met een pipetje en toen heeft ie met Yaron gedouched en zo zijn neusje maar schoongemaakt Ik doe m wel naar het kdv maar als het echt niet meer gaat moeten ze me maar opbellen en i'll be there... Vandaag komt sinterklaas op kdv, nou volgens mij vind Mayron die zwarte piet helemaal niets als ik m een beetje ken, maar dat horen jullie nog wel Nou ik ga me gauw opmaken en Leroy uit bed schoppen haha...