worm kuur is niet zon ramp hoor jor heeft er ook wel eens last van.. gewoon zon pilletje, en over twee weken nog eens, en dan is het klaar
Senn blijft hardnekkig ontkennen. Bloem deed gisteravond nog twijfelachtige uitspraken... En hoe was je gourmetachtige iets?
u <- dat moet van veraatje, bent er vroeg bij bedankt namens jor en nova voor de leuke kadotjes die ze vannochtend in de schoen vonden, en de lekkere mandarijn.. die uit spanje smaken duidelijk beter dan die uit nederland
Nee, je begrijpt echt helemaal niks van Sinterklaas. Eerst zeg je dat hij niet bestaat en nu zeg je dat volwassenen hun schoen niet mogen zetten. Tuurlijk mag dat wel, maar maar één keer per jaar!
hmm bloem.. tjah, daar hebben we nog niet aangedacht tapanjakie, was gezellig! en lekker zelfs mn ouders snappen dr niks meer van die zaten ook al, kan het niet iemand anders dan van het forum zijn?
sinterklaas bestaat ook niet (al begin ik toch te twijvelen) nee als volwassenen hun schoen zetten krijgen ze een zakje zout (of het moet van de moeder mogen )
Ik zeg maar niks meer, want we staan echt lijnrecht tegenover elkaar in deze kwestie Ik ga even twee bedden verschonen, ben er zo weer!
ja die waren hier gister avond en mn vader snapt echt helemaal NIKS van de lol, om een 00 of 000 pagina te openen.. (hij zit zelf op een porche forum)
hoi dames, rihanna heeft vannacht weer heerlijk doorgeslapen, maar ik maak me een beetje zorgen omdat ze de laatste paar dagen slechter drinkt als normaal. gisteravond heeft ze van de laatste fles 100 cc laten staan van de 240 en vanmorgen weer. Wie weet raad?