hmm.. ik weet niet of rensie ingelogt staat.. denk het niet.. dat kan, maar dat doet rensie niet denk ik..
en de school is om half tien bezig.. dan is het nog geen koffie tijd.. en toen kwam sint online.. dus ml vind ik nog altijd verdachter
Ja oke, dus we hebben 2 verdachten! 1. Rensie 2. Niesje Kunnen we dingen vragen om ze op een foutje te betrappen?
zat ik ook al aan te denken... maar dat lijkt me sterk eigenlijk, denk dat het gewoon een iemand is, die aardig wou doen
en ml niet vergeten.. - die heeft mijn adres (en vast ook die van veraatje wel) - t is echt een grap voor haar om een account te maken - het handschrift (de postcode dan) komt overeen.. dus tjah.. voor mij blijft ml een verdachte
Ja maar hij gaat echt NOOIT met de trein...Dus hij vertrouwt die verkoper op dat het gewoon goed gebeurt aangezien HIJ degene is die de kaartjes verkoopt.. Ze gaan aan een jongen van 16 toch ook geen bejaardenkaartje verkopen (ik overdrijf een beetje hoor maar ik ben er echt kwaad om. De reis heeft in totaal dus 210 euro gekost )