Wanneer ze thuis komen, geen idee. Hoogstwaarschijnlijk half januari, want ze willen kerst en Oud & Nieuw daar vieren op het strand. Begin januari kon ook, maar dan waren de vluchten veel duurder. Maar aan de andere kant moeten ze hun visum verlengen als ze toch half januari blijven en dat was ook heel duur. Dus ik weet het nog niet. December wordt het in elk geval niet. Het gaat verder goed met ze, maar de schrik zat er goed in! Ze hebben zich goed vastgekampt aan Isis zodat ze haar niet mee konden nemen op het politiebureau. Het zou je maar gebeuren: is ze net van jou, nemen ze haar af . En of ze Merel al gezien hebben. Mijn zwager 2x toen ze 3 weken was (hij was toen ff terug in Nederland) en mijn schoonzus alleen via foto's.
dan leest ie al wel mee.. kan hij geen hint geven of we in de goede richting zitten? please sint: 1 hint! of stuur me ff een pb
mamahangdagje? dat had Roan gisteren ook, vandaag gelukkig wat minder. Ah ze zal t wel nodig hebben, geef dr maar een dikke knuffel van mij en van Roan
Ze zijn nu officieel haar ouders. Alleen de papieren moeten nog geregeld worden. Voor de andere vraag, zie mijn andere berichtje.