broccoli wel, die wou ze niet.. bloemkool nog niet geprobeerd. maar worteltjes is alweer tijdje geleden, dus die probeer ik zo wel...
Ja op zich een leuk truitje, maar of Merel het wel staat..................geen idee ik heb geen felroze kleding geloof ik.
Ik niet want ik was werken maar er zijn dus foto's gemaakt dus ben benieuwd... Haha dat pakje echt zoooow leuk hahaha
Ja wat ik al zei, het kan best goed gaan, maar Merel krijgt al 2 weken groenten, maar die geef ik ook alleen potjes met 1 soort groente (of 1 soort fruit). En ik heb ook van die gemengde potjes staan, maar ik wacht nog even. Is dat trouwens die tuingroenten met rijst die je bedoeld?
sjah als ik dat ozu weten haha kijk naar het gedichtje : Deze oude sint weet, Ook ml heeft het neit breed Ik had je graag meer cadeua gedaan, Maar t meest is al naar Anno gegaan. Ik bewonder hoe jullie je mannetje staan, Voor jullie kinderen zouden jullie door ieder vuur gaan. En weet, mijn bedoeling is echt goed, Sint vond Anno en ML gewoon erg zoet.