iets met bedrijfskunde en ict... hij solliciteerd wel, maandag weer een gesprek, hopelijk word het wat
heb hem net aangelegd aan de borst en nu slaapt hij op ons bed en laat hem daar maar even liggen.maar hij heeft om 17.00 uur 210 cc gehad (geef hem bv via de fles ivm spugen)heeft ie dan nu echt honger??
is hij mischien toe aan bijvoeding? heb al wel worteltjes geprobeerd maar dat waren maar drie hapjes...
was net ook pissig op Dennis, ik heb net Roan gepoedeld, omgekleed, gevoederd en in slaap gekregen. Meneer ligt languit op de bank en zegt Damian wil ook naar bed. Ja dus en? :x
Hé meiden, In het ziekenhuis was het geweldig vanmiddag. Heb helaas wel heel veel erg zieke kindjes gezien vooral baby's maar ook een hoop blijde ouder gezichten. Die vonden het initiatief ook erg leuk. De korpdchef is echt een toffe peer. Hij leefde erg mee met de gezinnen. Al met al een geslaagde middag.
90 blz. ga ik niet bijlezen hoor....er blijft toch niks van hangen....m'n hoofd zit vol snot . Met Rick gaat het wel wat beter, geen hele hoge koorts meer (maar wel nog steeds boven de 38) en geen koortslaapjes meer. Bij Joost merk ik nog niet echt verbetering en die heeft er nog fijn diarree bij gekregen als reactie op de AB-kuur . Nou ja, het ergste zullen we wel gehad hebben (en zo niet dan weten we van het weekend de HAP te vinden ).
ja zag t net, zoooo dom, ze moest zo lang wachten en besloot om er toch maar over te steken Boem weg mama en kind