Nilo die slaapt toch zo weinig en als ze hem neerlegde werd hij na 20 minuten al wakker en af en toe zo hysterisch? Blijkt dat hij verborgen ruflux heeft al vanaf zijn geboorte. Voor patries vielen nu alle stukjes op z'n plek over Nilo's gedrag. Ze heeft er nu iets voor gekregen en de kinderarts zei dat ze binnen een week een hele andere Nilo zal leren kennen die een stuk beter in zijn vel zit en een stuk beter overdag zal slapen. Veranderd er niets dan moet ze over een week terugkomen.
Ik ben wel lief .....maar Sint heeft mijn huisje nog niet gevonden .....nou misschien morgen.....(maar ik hoop stiekem dat de Kerstman mij iets moois gaat brengen ).
ik kan het trouwens niet zijn, want sint heeft eigen foto als avatar en dat is mij nog steeds niet gelukt!!
Op die fiets. Kijk ik weet nu allemaal wie een cadeautje heeft gehad en ik dus niet terwijl ik hoofdverdacht nr 1 was/ben. Dus de Sint heeft mijn adres niet en aangezien ik weet wie wel mijn adres hebben, kan ik het lijstje aardig terugbrengen naar wie het kan zijn.
Zoiets ja.....alleen de middelste bakplaat is niet verbrand met de hetelucht over, de bovenste en onderste wel.... nou ja, gelukkig was m'n 1e ronde wel gelukt