He getver......nou ja gelukkig maar dat ze er dan nu alsnog achter zijn gekomen en er wat aan doen. Ik hoop dat de medicijnen snel aan zullen slaan! Wens ze maar veel sterkte!
Nou we kregen laatst een foldertje van de juwelier in de bus en daarin zag ik een mooi gouden hangertje (zo eentje wat een gezin voor moet stellen, 2 volwassenen en 2 kindjes)....dus ik liet het aan Pat zien en zei: dat vind ik echt een heel mooi hangertje, die zou ik nog wel eens willen krijgen..... Waarop hij zei "is inderdaad mooi" (of zoiets) en vervolgens is het foldertje verdwenen.....op zijn stapel post volgens mij mee naar boven genomen....en ik kan het niet meer vinden .
Dat ga ik hier niet neerzetten want ik word toch niet geloofd door de meeste. En omdat ik zo gepest ben de laatste 2 dagen hou ik het lekker voor mijzelf.
Karsten heeft er een week of 4 last van gehad tijdens de groeisprong. Hij dronk heel onregelmatig en was 's avonds niet te genieten en 's nachts veel wakker.
Meiden ik ben moe en ga sluiten. Morgenochtend ben ik bij de Sinterklaasviering op Sven zijn school maar daarna kom ik lekker online. Fijne avond nog en voor straks weltrusten.
Haha lekkere sintstress bij de kids natuurlijk. Dat je vriendin zin heeft om op te passen zeg zo hoogzwanger
nou hij moest vanochtend wel om half 6 de deur uit hoor, dus lui zou ik hem zeker niet willen noemen. maar je kunt best ook wat voor je eigen kinderen doen.