Heeft 'm wel behandeld, maar op zich gaat het heel goed. Hij hoeft over 3 maanden pas terug te komen .
toen ik ging afwassen. spuugde ze zo van de wipstoel.. op de grond.. een hele golf.. maar geen melk, meer water/ zuur ofzo..
mevrouw heeft de fles op, jor ging vroeg slapen volgens zich zelf morgen drukke dag wijsneus maar ze ligt nu boven boos te zijn
ach gossie....er ligt me er hier eentje aan te kijken vanuit de box, met zijn duimpje in zijn mond....andere vingertjes over zijn neusje....so sweet .
Nou als ze verkouden is, kan het ook zijn dat ze wat slijm in de slokdarm en zo heeft zitten.....en dat ze dat zo wegwerkt. Of ze het ook inslikken omdat ze 't neusje nog niet kunnen snuiten weet ik niet.....
Joost heeft 't op het moment ook, dat slijmspugen..... Ik denk dat het toch met de verkoudheid te maken heeft. Nova was toch ook zo verkouden?
Owhhh dat is geen strakke actie inderdaad. Lekker vroeg je bed in en ik hoop voor je dat de jongens je wat rust gunnen. (en anders duw jeje mannetje het bed maar uit )