Dus zit er richting haar longetjes enzo ook slijm hoor.....en als dat in de weg zit is er maar een mogelijkheid: uitspugen 8).
oww.. dat is minder.. slaat de ab niet aan? die had ie toch? en wat moet je doen als het morgen nog niet beter is? weer naar de ha?
Maar ja als ik dan toch wakker ben......kan ik net zo goed zelf gaan hè . Maar de afgelopen paar nachten is het ook goed gegaan, dus ik hoop komende nacht ook! Hoe is het bij jou? Heeft Damian eigenlijk wat gekregen?
Nou ik vind dat de AB nog niet echt zijn werk doet, maar kan natuurlijk niet in zijn oortjes kijken, miss dat 't daar wel helpt . Dankzij de AB heeft 'ie ook nog diarree ...... Heb het met Pat net effe besproken.....we maken eerst de AB-kuur maar af en als het dan nog niet beter gaat, gaan we weer naar de HA. Tot en met zondag iig maar een zetpil s avonds allebei! En anders is er van het weekend altijd nog de HAP .
hmm.. dat duurt toch ook vaak een dag of twee voor het aanslaat? sterkte, ik hoop dat ze snel weer helemaal beter zijn, arme kereltjes.
Ben gistermorgen gelijk begonnen.....dus die 2e dag is vandaag..... twijfel ook wel een beetje hoor wat ik nou moet.....
ik zou nog even morgen afwachten denk ik, maar is dr za ochtend nog geen verbetering naar de hap gaan..
"Voel" je het ook als je ze vast hebt, het slijm op de longetjes met ademhalen? Da's bij Joost namelijk wel (en bij Rick niet ). Ik zou effe naar de HA gaan hoor, gewoon voor de zekerheid. Zeker omdat ook d'r oogjes meedoen (alhoewel dat wel allemaal met elkaar in verbinding staat!).