ja, das wel leuk zeg.. zet je gewoon een schoen van ze ergens neer en stop je er wat in, of je zet ze in een zak ofzo neer.. jammer dat je de camera nog niet weer hebt inderdaad... wat voor cadeautjes ga je kopen?
btw: voor de jochies onder ons heb ik nog een rompertje liggen maatje 62, maar kan prima mee tot 68 is nog nooit gedragen... cremekleurig met een vliegtuigje erop:
Weet het nog niet. Ff advies. Mayron is onwijs verkouden en weer erg aan het zagen. Ook hoest hij af en toe onwijs... zou ie weer rs kunnen hebben?
toch ff in de gaten houden. denk dat ze het ook wel snappen als je ff belt voor controle omdat hij het al gehad heeft...
Pffff Schoonouders .....dan mag ik over mijn schoonmoeder niet klagen, die heeft toch zonder morren maar geaccepteerd dat haar oudste zoon ineens met een zoveel jaar jongere vrouw thuiskwam (en dat voor een mensje van toen ver in de 70).
Effe dokter bellen voor overleg! Ik ga om 10.50 ook weer met Joost terug. Die zaagt ook nog onwijs en piept nu ook met ademhalen ......de assistente vond dat ik maar weer moest komen!
Goedenmorgen! Vanacht was het weer een schijtnacht loop gewoon al met mijn ogen dicht naar zijn ledikantje. Na 23.00 uur komt meneer ongeveer gewoon elk uur.... en sóchtends slaapt hij weer prima he Hoe is het hier, is het al bekend wie Sennterklaas is?