Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ons woordenboek:

bedgym
    onderkantje
    kattenwas
    Penny-actie

boutnacht: Een nacht waarin je niet slaapt omdat er iets is wat het slapen belet... Een dikke zwangere buik en bijkomende ongemakken of een baby die blijft jenken

Nu alleen nog de betekenis erbij :D

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ja, in de bakerzak......maar helaas is daar soms ook nog te onrustig voor....en hij worstelt soms ook nog net zo lang tot hij dan toch zijn handjes erbovenuit heeft :rolleyes:

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nou zo erg als Joost ze nu heeft, heeft Rick ze dus echt nooit gehad. Die had ook wel krampjes, maar Joost wordt ook echt helemaal paars bij het brullen en overstrekt zich enorm om zich vervolgens op te rollen tot een balletje ;) . Is dat zo dat krampjes rond 6 weken het ergst zijn? Dan staat me nog wat te wachten.....vind het nu al zo erg :oops:

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Vergat nog te zeggen....we hebben eergister voor het eerst weer bedgym gedaan. Na al die maanden (vanaf een maand of 7 zwanger "ging het niet meer"), lukte het ons zowaar nog ;). En ik moet zeggen, het ging nu beter dan destijds na de bevalling van Rick (maar toen was ik erger 'beschadigd' aan mijn onderkantje).

Niet echt belangrijk, maar vond het toch het vermelden wel waard ;)

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hé die wipstoel is leuk zeg.....daar kan ik met mijn ruim 14 kg ook best nog in :D

(zo trof ik onze Rick zojuist aan)

6. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    hier 2 rooien en een roetmop :)

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
  8. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Mayron heeft gelukkig geen last meer van krampjes sinds die Sabsimplex...

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Jij was toch met vakantie? :D

Hoezo ZWP-verslaafd :D :-#

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hier werd het vrijdag bezorgd....maar ik was niet thuis en aangezien ervoor getekend moest worden wilde de buurvrouw dat niet aannemen omdat ze niet wist of ik wel wat besteld had enzo (hebben we zo afgesproken). Nu komen ze als het goed is maandag.
    Ben benieuwd of dat hier ook helpt....zou dat alleen niet te veel zijn, bedenk ik me nu, Joost krijgt ook al Nutrilon Omneo (tegen spugen en krampen; en het begint er op te lijken dat dat toch ook wel helpt)

11. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Die Omneo hielp hier niet. Hij kreeg er slijmerige spuug van en de krampjes bleven. Lekker dat het bij jou wel helpt...

12. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    hier psies het omgekeerde Isabella draait van de rug op de buik en tijgert! van beneden naar boven in het bedje. :)

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Joost tijgert ook als hij op zijn buik ligt :D

14. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Silla, wat een leuk ding... Dat zou Mikayla inderdaad ook wel leuk vinden, want die wil ook altijd gewiegd worden.. We dansen ook regelmatig door de kamer :)

Heb ook weer leuke babyfoto's voorbij zien komen van Ivy, Demi, Mika.. En misschien nog wel meer, maar ben nu bij pag. 75 en ga nog even verder lezen :)

Pluys, hier ook nog last van onderkantje hoor.. Weet niet precies hoe lang dit kan duren, maar de ha en vk hebben mij verteld dat de inwendige hechtingen tot 6 weken kunnen blijven zitten.. Daarna kun je ze eventueel laten verwijderen... Maar je onderkantje zal nog wel even gevoelig blijven denk ik, want er zit natuurlijk nu ook allemaal littekenweefsel, enz...

Mirjam, hier wel een tattoo fan.. Heb er op het moment zelf nog MAAR één, maar mijn vriend en ik willen zelf ook allebei een tattoo van onze kleine meid.. Voor mij vriend wordt dat trouwens de eerste (zullen mijn schoonouders blij mee zijn... NOT)

Mirjam, ik had er ook ongeveer zeven.. Alleen dan had de kraamhulp geloof ik wel de hechtingen aan de buitenkant geteld.. Op mijn papier van het ZH stond namelijk niet hoeveel ik er had...

15. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Even een vraag voor de dames die hechtingen hebben of hebben gehad...
    Nogal persoonlijke vraag :oops:
    Wanneer zijn jullie weer begonnen met bedgym?
    Ik vind het namelijk nog een beetje eng omdat ik inwendig nog twee hechtingen heb, maar ik heb ook wel weer zin en mijn mannetje helemaal :)..
    Zou het kwaad kunnen omdat ik nog hechtingen heb?
    Vind het sowieso nogal eng, zo de eerste keer nadat alles gehecht is.. Straks maak je iets kapot of zo...
    Graag advies.. :)

16. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    en gaat ook pas tevreden slapen als ie ¨ dak¨voelt :)

17. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Mikayla kan ook hele harde scheten laten, en veel...
    Heeft ze van haar vader, denk ik.. :) :)

18. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    hier nog een en het liefste met stereo effect samen met papa :)

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    haha, ja scheten laten kunnen ze als de beste ;).
    misschien een stomme vraag, maar heb een vermoeden dat we volgende week zondag met familie dag gaan survaivelen (of hoe je het ook schrijft) of iets in die richting, mag je daar dan al mee doen of is het verstandig om nog rustig aan te doen? aangezien ik nog steeds niet ver kan lopen aangezien ik dan redelijk veel last krijg van mijn rug. moet morgen voor de na controle weer naar de vlos maar denk kan ik misschien ook aan jullie vragen.

20. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    hhm, ik denk dat je deze vraag aan de verkeerde stelt. Ik denk dat je deze vraag bij je lichaam neer moet leggen....Wat zegt je lichaam?
    Ik denk als je goed luisterd je best het een en ander mee kunt doen; maar volle power? hmm dat hangt echt van wat je lichaam zegt.

Deel Deze Pagina