Ik heb het met Sven. Niet dat ik niet van Maarit en Karsten hou maar Sven is mijn eerst geborene en heb zoveel zorgen om hem gehad. Hij heeft gewoon iets speciaals voor mij. Niet dat ik de anderen bij hem achter stel, juist niet omdat ik niet van voortrekkerij hou.
Ja ben echt heel blij dat ik het gedaan heb. Ik wou dat ik nog meer kon doen maar daar is helaas mijn knip niet naar.
Dat is dan wel fijn, maar eigenlijk zouden alle opa's en oma's geen onderscheid moeten maken in hun kleinkinderen. Ze mogen best hun eerste kleinkind speciaal vinden maar dat moet niet betekenen dat de ander achtergesteld mag worden.
*buddynieuws* Joost heeft bronchitis. Heb ventolin gekregen voor hem zou binnen 10 minuten moeten helpen na 1 ste puf en merk nog geen verschil... wacht op telefoontje van de ha liefs ramona bericht2 nu de medicijnen niet aanslaan is het maar de vraag of het dat wel is. Hij zaagt en piept heel erg met ademhalen. bericht3 moet nog een keer proberen en dan met 2 pufjes! en anders weer bellen *einde buddy nieuws
ik lig nog steeds met griep op bed of ja nu op de bank, de kachel is uit gegaan dus het is lekker koud hier onder, ga zo wat boullion voor mezelf maken aangezien ik nog niets heb kunnen eten. mika is bij mijn schoonouders.
Ik vind het best logisch dat je een ander soort band kan hebben met een kind maar laat het inderdaad niet merken, dat vind ik wel fout! Snap best dat je met Sven een andere band hebt door wat je met hem meegemaakt hebt en wat je nu meemaakt met hem! Ik heb dat juist weer met Marcus, Lisette was een ongelukje en voor hem hebben we heel bewust gekozen! En ik heb bij Lisette een geplande kz gehad en bij hem heb ik toch weeen e.d. gehad dus dat voelt ook anders! Niet dat ik minder van Liset hou, ik hou ontzettend veel van haar en doe alles voor haar, maar toch voelt de band anders met Marcus!
Och jeej, wat vervelend voor Ramona en d'r kleintjes! Hoop dat het nu wel gaat helpen! Vind het wel een beetje vreemd dat een HA kan beoordelen dat het bronchitis is, maar dat is mijn mening!
Ach ja zeg het maar niet tegen familie die gaan je raar aankijken, tenminste dat had ik wel toen ik zei dat ik het eerste moment vlak na de geboorte toch anders beleefde bij die 2! 1 vond het flauw naar Liset toe en de ander zei meteen: "ja maar dat is toch ook wel een beetje logisch, bij hem heb je toch weeen gehad!" en toen begreep ik het zelf ook ineens een stuk beter! Blij dat zij het wel begreep trouwens!