ja dat wel, maar zat gewoon te janken toen ik mika met mijn schoonmoeder weg zag gaan, en kan zo weer gaan janken omdat ik mijn lekker ventje mis! hoe erg is erg he. hij was vanmorgen gewoon zo vrolijk, daar knapte ik bijna van op, en nu is ie gewoon niet thuis en voel me nog zieker als dat ik al was weet dat mika vanavond weer naar huis komt maar toch, mis nu al zn gebrabbel in de box, het geknisper van zn speeltje, zn lachje als je iets tegen hem zegt, zn blik als je je neus snuit, zn actieve 5 minuten als de pamper verschoont moet worden (ohhh wat ben ik erg, alsof ie gewoon voorgoed uit mn leven is) (sorry voor dit ego bericht)!
thnx ga ik ook doen. pff gisteravond vergadering gehad van 8 tot 10. en er is nog niks concreets uitgekomen want ze willen nog niks concreets bekend maken. nou lekker dan het enige dat is weet is dat de dans gemaakt moet worden samen met de mensen die de revue organiseren even beknopt gezegd en voor de rest weet ik niks.
Hahahahhaha ik herken het wel hoor! Ik mis Lisette nog steeds als ze meer dan 1 dag weg is! Hoezeer ik er af en toe achter het behang kan plakken hihi! En ja Marcus is nog niet uit logeren geweest dus daar kan ik niks over zeggen, maar dat zal ik ook wel moeilijk vinden...
*buddynieuws* update: Dubbele puf werkt niet moet om 15.40 uur weer terug naar ha. liefs ramona *einde buddy nieuws
hier in het dorp willen ze van het mannenzangkoor uit een revue houden over ons dorp. en daarvoor ben ik ook benaderd om samen met de showgroep die ik doe begeleiden in ons dorp ook er aan mee te werken als eind project zeg maar. en we zouden dan samen met het zangkoor moeten dansen, en dat is eigenlijk wat mij gister alleen verteld is, niet in welke stijl of wat ze precies willen, maar daarvoor komt de regisseuse nog een keertje naar onze repetitie kijken en bespreken hoe en wat. dus daarvoor heb ik 2 uur daar gezeten
Dus jij moet nu een dansje bedenken terwijl je niet weet op welke stijl, en de regisseuse komt alleen kijken of het goed is... Beetje vaag! Zonde van die 2 uur, had je wel ff verder uit kunnen zieken...
ja nou scheelt dat het pas volgend jaar november is. maar goed, nee de regisseuse komt kijken wat voor dansen wij hebben en of er evt al een bruikbare bij zit. ja best zonde ja. lag ook liever in bed dan dat ik daar zat
Dus nu moet jij 5 dansjes bedenken en daar gaat zij op oordelen zonder dat jij enige idee heb op welke muziek! Zou zeggen dat jij gewoon wil weten hoe de muziek gaat kan je er een beetje rekening mee houden...
Ohhh, ik moest naar het ziekenhuis en in een speciaal apparaat zitten met weet ik veel wat voor testen en toen kwam het eruit dat ik ook bronchitis heb... Dus vond het raar dat de HA het nu wel zo kon horen! Misschien is het bij kleintjes ook moeilijker te testen ofzo?!
haha nee gelukkig hoef ik er geen 5 te bedenken, hopelijk is een van de dansen die we al hebben goed qua muziek dus dan hoeven we maar weer opnieuw de dans erin te krijgen evt met kleine aanpassingen en dan zijn we al klaar, weet nl niet of ze jaren 70 willen of meer carnaval snap je. en we hebben verschillende jaren 70 nummers en carnavals nummers en ook top 40 nummers
Komt gewoon omdat je je neit lekker voelt dan zit je qua emoties ook niet lekker in je vel. Ik heb het ook maar dan meer omdat ik heel moe ben.