en anders hoop ik dat ik goed kan acteren , nee geintje hoor, wacht wel af en anders ga ik smiddags gewoon eventjes of zo. ik kijk wel
dan kruipen jullie er vanavond lekker tegenlijk met de kids erin, even de wekker voor de fles zetten en daarna weer lekker terug naar bed
Hahahhaa nou ik ga niet voorbarig dit soort dingen oproepen bij de mods, maar ik vroeg het me zomaar ff af, was ineens bang dat zij zomaar kunnen besluiten om een topic te stoppen omdat we nu al bv. 3 jaar mama zijn van de juli jochies en meissies...
ik smelt ook bij elk klein hummeltje wat ik zie, ik zou me niet voor kunnen stellen dat ik later als mika kinderen krijgt dat ik de een voor zou trekken en de ander niet
Ohhhhh dat doe ik echt niet, in mijn bed gaan voor Marcus zijn laatste fles heeft gehad, ik heb een HEKEL aan wakker worden als ik kapot ben, dan wacht ik nog liever tot 23.00 en daarna naar bed hahahaha maar dat ben ik!
Nee maar niet dat hij EN een fruithap EN nutrix tesamen nog niet aankan. Want straks heeft ie dan ook nog krampen
dames ik ben er vandoor, batterij is bijna leeg, en ramoontje moet over 40 minuten bij de ha zijn, dus ik zet de laptop uit en meld me weer zodra ik weer nieuws heb!