Ik ga de pc even aan Sven afstaan want hij mocht van mij om 15.30 uur. Kom straks nog wel even spieken hoe Ramoontje bij de hh is gevaren.
Ik heb even gebeld, maar ze moet veel fruit, bruin brood e.d. het kan opzich wel 7 dagen weg blijven de poep maar als ze pijn blijft houden moet ik maandag weer bellen!
He vervelend zeg! Ja misschien is het toch een soort regelweekje ofzo, laat ik maar geen dagje zeggen...
Klopt het is gewoon bovenop het aantal schepjes flesvoeding, dus 180+6 schapjes fv en daarop 2 schepjes nutrix!
nou, vandaag is het voor het eerst dat hij slecht drinkt. Die andere nachten had ik hem dan gewoon snachts aan de borst gedaan dronk ie ff en viel weer in slaap. gisteren en eergisteren had hij wat verhoging en knalrode wangen, maar hij heeft vaak knalrode wangen (meestal als hij moe wordt worden ze rood ). Tja misschien heeft hij dan ook last van zijn tandjes. Ik weet het niet.
*buddynieuws* Ramoontje is met joost naar het ziekenhuis! *einde buddynieuws* meer weet ik ook niet, ze zou me verder op de hoogte houden. weet niet of ik vanavond nog online kom, maar zal vragen of niesje evt jullie up to date wil houden als het lukt