Ben net ff de stad ingeweest paar kadootjes gehaald Ook wat klrern voor mezelf Yaron en leroy zijn nu patat halen en dan gaak tegen de kids zeggen, misschien als jullie n liedje zingen krijgen jullie wel wat heb voor Michelle: chocoladesint gekleurde schoenveters chocola (VEEL!) 15 euro kruidvatbon Leroy: Chocosint Voetbal Accesoires voor zijn Gameboy Mayron: Rammelaar Speelstapelauto met muziek Yaron: Scheermesje Setje krasloten Ik: Geurkaars dagcreme Weten jullie dat ook weer
aan mijn advies heb je nu niks meer, maar als je je zorgen maakt zou ik gewoon even langs de ha gaan. hij is na de rs natuurlijk xtra vatbaar voor luchtweginfecties. Sterkte met je mannetje!
Mannen kunnen soms wel verrassen. Net stond mijn vader voor de deur die gaf mij 300 euro om een mooie ketting te kopen voor mijn moeder. Hij was zelf al wezen kijken maar wist niet wat te nemen en omdat mijn moeder en ik vaak dezelfde dingen mooi vinden hoopte hij dat ik kon helpen. Vond het zo schattig
We errug lief van hem. Maare 300 euro voor een sint cadeau. Ach aan de andere kant als je het kan missen.