Sinterklaas schreef: Iemand is Sint te vlug af, wat dit vond ik vanmiddag op mijn deurmat. i86.photobucket.com/albums/k115/niesje1980/d0256933.jpg Ze waren heerlijk Ik nu ook als ik zie wie de foto geplaatst heeft. Maar een superlief gebaar hoor Niesje.
Ja die had ik gezien. Erg leuk geworden! Het is inmiddels donker, maar ik zal een kijken of ik de kubus er nog een beetje leuk op kan krijgen.
Zo dit is hij geworden: (het zwart komt alleen wat minder over op de foto) Hij is echt gewoon 50x50 cm groot! Ik vind hem zo super!
En omdat hij zo groot is, vielen de cadeau's een beetje in het niet, dus heb ik hem gelijk maar vol laten gooien met opvulchips: Nu is het dus een grabbel kubus.
Hoiii allemaal Alles goed hiero? Hier wel hoor..Drukke dag gehad maar wel leuk. Net klaar met eten en zo komen mijn ouders want sinterklaas heeft daar een cadeautje voor Indi gebracht..Maarja aangezien het zo groot is moeten ze het komen brengen Niesje wat super lief dat jij de sint was zeg
Zo die is echt super geworden! Hebben ze echt heel mooi gedaan. Heb vroeger ook nog zo'n kubus gehad.
Hoe is het hier dan? Ik kreeg een seintje dat de Sint zich versproken heeft? Mijn man zijn eerste reactie: vrouwen en computers Dankje wel Niesje voor het leuke kado! Ga ik alles teruglezen of kan iemand mij even een update doen van vandaag?