Of we hebben het ergste al gehad (en was het bij hem niet zo héél erg ).....maar hoe het ook zij....hij is lekker thuis bij ons!
Gelukkig dat je er zo vroeg bij was. Ik had er nog nooit van gehoord dat hele RS, maar nu ineens 3x heel snel achter elkaar. Is het een besmettelijk virus ofzo? Nou ja in elk geval sterkte ermee.
We hadden gelukkig al besloten om het morgen te vieren . Meer omdat het voor Rick anders zo zou zijn dat hij z'n kadootjes mocht uitpakken en dat het dan al bedtijd zou zijn......Nu hou ik de kids morgenvroeg even boven tot Pat terug is van de bakker en dan gaan we daarna naar beneden....moet dus zo even de pakjes klaarzetten .
Ach het blijft een vreselijk lief gebaar! Maar heb je die chocolade echt gekregen of voor jezelf gekocht om de boel nog op een verkeerd spoor te brengen?
Mijn surprise inderdaad. Ik moet alleen nog een beetje gaan dichten. Ik ben er bijna, maar hij is nog niet helemaal af.
Ik heb 'm hier dus ook......maar als het niet helpt idd gelijk aan de bel trekken! (maar dat weet je al en doe je ook vast; ik hoop stiekem dat het wel helpt....dan kan May iig lekker thuisblijven!)
Thanks Senn, gelukkig dus geen Kinkhoest! Dit is ook niet fijn natuurlijk, maar ik was toch ook erg bang voor Kinkhoest.......