Zo vanmiddag verder nog wezen shoppen. Voor mij en Bas kleding gekocht voor de kerst. En ik heb iets wat ik nog nooit heb gehad: een heel leuk zwart jurkje. De verkoopster kwam ermee en ik was bang dat die niet zou staan met mijn lijn, maar wel dus. Enne morgen ga ik mijn haar weer krullen, dus ik ben benieuwd hoe dat er weer uit zal zien.
Ik was al blij dat mijn buuf zich vanmiddag over Rick ontfermde.....die zouden vanaaf wel Sinterklaas vieren....en ik was natuurlijk pas laat terug....maar Pat was al gaan zeggen dat ie thuis was, maar hij mocht nog wel even daar blijven. Kon Pat even de honden uitlaten en Rick kon even bij haar verder eten. Zo lief, Rick mocht gewoon bij hun mee-eten en ze had op mijn voicemail ingesproken (toen ik bij de KA zat) dat ze anders wel het campingbedje kwam halen (als we wel moesten blijven in het ZH), Pat naar mij zou sturen en zou vragen om Rick zijn sint-kadootjes....dan kon ie het bij hun meevieren.... Mijn buuf verdient een hele dikke bos bloemen en een hele dikke kus! (en die krijgt ze ook nog van me van de week )
Begint met een simpele verkoudheid en veel kindjes hebben het dus, zonder dat het ooit onder die naam naar boven komt . En ja, verkoudheid is besmettelijk dus dit ook (het kan dus goed zijn, dat Rick het van de PSZ heeft meegenomen )
Gelukkig niet en zijn zij nu lekker met zijn 4-en een pakjes speurtoch aan het houden (de kinderen waren helemaal hieperdepiep toen ik daar was om Rick op te halen ).
Meisjes, iedereen die ik niet "persoonlijk" heb bedankt voor de steun/beterschapswensen langs deze weg: BEDANKT! Ik ben reuze blij dat we gewoon lekker thuis zijn . (en sorry dat de laatste update zo laat kwam )
Maar omdat ze nog zo klein zijn, zijn ze ondanks die inentingen dus toch nog erg vatbaar ervoor schijnbaar. Rick bijv. al weer een stuk minder, omdat die inentingen wat langer geleden zijn.
LEUK! Heb vanmiddag mezelf ook ff in n nieuwe outfit gestoken Een spijkerbroek met soulpijpen haha Een lang zwart shirt erover En een grijs krijtstreepjasje... Leuk geheel al zeg ik het zelf