alleen een beetje jammer dat t een moetje is. zou liever gemasseerd worden onder t mom van ik hou van je schatje haha
Daar zit ook wel weer wat in. Maar bekijk het van de andere kant: als hij niet van je hield, deed hij het ook niet. Dus indirect.........................
goedemorgen wat zijn jullie rustig geweest gister. het zijn maar 40 pagina's en dat voor een volle dag maar goed ik hoop dat iedereen een leuke sinterklaas heeft gehad met aansluitend een goede nacht. hoe is het hier gister nog iets gebeurd? ramoontje ik hoop dat je een beetje het kunnen slapen hoe is het met joost gegaan vannacht? Weet wel van je hoe het gister is gegaan met joost maar niet hoe het met rick is. is rick alweer wt beter?
Ben je al bij de peut geweest voor je nek? En dat sprongetje is idd erg venijnig. Heb je nog iets aan Sinterklaas gedaan?
haha donderdagavond in de zak kreeg ik een droge worst. gisteravond (had ikzelf geregeld) een riem, kalender en een waxi-taxi. o ja vergeet helemaal de chocoletter en de sint en piet speculaaspoppen
Goedemorgen Lovelykids. Jij bent er ook lekker vroeg bij. Het enige wat hier gebeurd is dat Sinterklaas is ontmaskerd en ze door mij toedoen gisteren verdrietig offline gegaan is.
Heb er best rot door geslapen want dat was helemaal niet mijn bedoeling. Het is ook een probleem wat bij mij ligt en niet bij de mama's hier. Ik zal ook de volgende keer mijn gevoelens voor mij houden want zo zie je maar onbedoelt maak ik iemand verdrietig. En dat is nooit mijn bedoeling geweest. Ik hoop echt dat ze snel weer terug komt.
'leuke' schoonouders heb je weet miq hoe jij hierover denkt? (vast wel) maar kan me goed voorstellen dat je er van baalt, zou ik ook doen