geldt trouwens voor iedereen hoor! wil wel weten hoe het met jullie kids gaat! pbtjes met updates alles goed! Hier gaat het eiegenlijk wel goed. Justin heeft toch na zijn provocatie 4 dagen last gehad van huilbuien en slecht eten. Miss dat hij dus toch iets heeft gehad wat niet goed voor hem was. Heb wel een fruithapje gegeven. Hij keek zo het eten uit mijn mond! peer vond hij niet lekker maar banaan afgelopen week vond hij wel wat! maar lekker kliederen hoor! nu gaat het ook wel goed. op het kdv zeiden ze gisteren: nou het is zo'n ander kind. Vorige keer wilde hij alleen maar bij je zitten en huilen en slecht slapen en vandaag was hoij zo anders, relaxed enzo. Ik denk dat hij ook zenuwachtig was voor sinterklaas!
laat maar, ik heb het al gevonden! geen woorden meer aan vuil maken denk ik dan maar! tis nu toch opgelost, het mysterie? En ja, veraatje heeft gelijk: via mail/sms of forum kunnen dingen verkeerd opgevat worden omdat de toon niet goed gebruikt kan worden! Weer een les voor iedereen!
dank je ik zal toch moeten oefenen, want over een x-aantal jaar moet er voor school wat in elkaar gezet worden en oefening baart kunst. dus wie weet wordt ik een groot dichter
dat is ook 1 van de weinige dingen waar ik een hekel aan heb in de winkel. samen met de klanten die klagen; - over hoe druk het wel niet is - dat mensen toch alles maar ingepakt moeten hebben (terwijl ze zelf de grootste stapel hebben) - en dan de mensen die op het laatste moment komen en dan boos zijn dat het artikel naar keuze uitverkocht is maar verder het inpakken en de gezellige klanten (die toch de overhand hebben) is juist het leukste. dit jaar hadden we zelfs leuke muziek.
Nou blij dat hij in ieder geval wel mee naar huis mocht, en nu maar hopen dat het weg blijft de koorts!
Knuf voor jou, maar ja het is niet heel gek om jou te verdenken, ik vind het ook wel een actie voor jou!