Ik heb Niesje net een SMS gestuurd, dat ze onwijs gemist wordt online, en dat we hopen dat ze snel weer online komt!
dank je hoop op een snelle reactie voel me er gewoon een beetje rot door (maar denk dat de vermoeidheid een beetje meespeelt ook)
goede morgen! gister met mika een drama! schoonmoeder belde op dat mika vanaf kwart over 8 gister avond aant brullen was. wat ze moest doen omdat hij ook zo hoestte enzo, ik zo van dan zet maar een ui op zn kamertje, maar om kwart voor 9 was ie nog niet stil en nog steeds aant brullen. leon hem toch maar naar huis gehaald, en hier werd ie ook maar niet stil, en dikke tranen huilen en snotteren en doen, we dachten dat het te maken kon hebben dat ie niet goed kon poepen dus de hap maar gebeld en we konden meteen komen, nou leon rijd om half 10 richting hap met mika, en na 500 meter was meneer vertrokken en niet wakker te krijgen, dus wat bleek mika was gewoon zo ontzettend moe dat hij wilde slapen vandaar dat hij zo aant brullen was! dus om half 11 maar de fles gegeven en meteen naar bedje, en hij heeft tot 9 uur vanmorgen geslapen!. leon zei al tegen zn moeder dat ze hem niet voor elke kik op hoeft te halen, want waarschijnlijk was hij gewoon aant dromen geweest. dus nu voelt ze zicht schuldig (en terecht).
nou heb ff gegoogled en raad je aan dat absoluut niet te doen maar alleen voor de zekerheid na vragen bij hap want via google kom je op de worst-case scenarios uit. en je kunt beter een keer te vaak voor niks bellen als 1x te laat
Volgens mij is mijn schoonvader hetzelfde als jouw schoonmoeder, zodra er ook een kik ergens vandaan komt (uit bed of de box) staat hij er meteen bij om hem uit bed te halen. Terwijl het 9 van de 10x gewoon is omdat hij noujuist moe is en wil slapen maar dat het niet lukt of wat dan ook. Hopelijk heeft je schoonmoeder ervan geleerd en laat ze hem de volgende keer gewoon rustig liggen!