Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Vanmorgen met Mayron naar Sinterklaas op mijn werk geweest en het was wel leuk. Mayron werd bedolven onder de aandacht en hij liet het zich allemaal lekker aanleunen.
    Hij heeft een bijtring gehad die hij al had, laat m maar in het doosje zitten dan kan ik er misschien iemand anders blij mee maken...

2. lovelykids

lovelykids VIP lid

zal ze echt zo balen?
    hoop ik toch echt niet
    t was/is juist zo lief van haar

3. errug leuk zeg!

4. geweldig zeg! wat vonden ze ervan? of heb je nog niet gevierd?

5. oh.. sneu zeg!

6. :)

7. oh meis toch.. heeft het je zoveel gedaan?

8. schrok je van senn's antwoord?

9. wat was dat toch ook weer met de fontanel die bol stond? houden ze dan vocht vast?

10. zou je dan mijn excuses er ook bij willen doen veraatje?

11. ohhh.. lieve nilo.. ik hoop dat het een beetje mee mag vallen...

12. sterkte meis...

13. leuk zeg!

14. zo, ik ben bij...
    is er nog wel iemand?
    gisteravond verjaardag gehad en esmée weigerde om in het campingbedje te slapen.. nee, ze vond het veeeel te gezellig beneden bij de visite.. (het was er ook wel errug gehorig op dat kamertje..)
    vanmorgen moest ik weg om muziek te oefenen voor morgen..
    esmée helemaal over de rooie 5 minuutjes nadat ik weg was gegaan, dus een half uurtje later belde christian mij. toen ben ik ff naar huis gegaan, heb haar bij me genomen en het lukte mij eerst ook niet om haar te troosten omdat ze d'r oogjes dichthield en mij dus niet zag. toen ze d'r oogjes losdeed begon ze te lachen en werd stil.
    dus heb ik haar maar meegenomen en nu ligt ze EINDELIJK te slapen..
    jammer dat het zo moet elke keer.. christian word er helemaal onzeker van.. (logisch natuurlijk...)
    IEMAND TIPS ? ? ?

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou ik heb hem wel de hele tijd online staan
    maar doe ondertussen van alles
    het is ook erg rustig vandaag dus zo nu en dan toets ik f5 in en dan zijn er 3 of 4 berichtjes ofzo bij na een half uur

wat betreft esmee met papa durf ik geen tips te geven sorry

16. ja, das niet veel he, 3 berichtjes in een half uur...

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik hoop heel erg dat ze druk is met de kindjes ivm Sinterklaas of zo (want ik heb nog steeds niks gehoord :()

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik zou het niet echt weten.....want als jij er thuis wel bent, maar Christian is met haar bezig, dan gaat het wel goed toch? Misschien toch een beetje een vorm van "eenkennigheid" dan.....dan zou het een kwestie zijn van vol blijven houden..... :rolleyes:

Deel Deze Pagina