Heb net ook nog maar een buddyberichtje op Niesje d'r hyves achtergelaten....... Niesje, Iedereen is geschrokken van je plotselinge vertrek gister en de een na de ander biedt verontschuldigingen aan . Kom je gauw weer online bij zw.p.? je buddy Ramoontje
Lief van je Ramoontje... LANG LEVE MARKTPLAATS! heb net een pakketje binnen.. 9 shirtjes, 3 broekjes, 2 pyjaamaatjes en 1 jurkje en dat voor maar 16euro incl. verzenden! en een setje van bfc.. 12 euro incl. verzenden!
damn.. gister weer ff emo momentje gehad: kast van esmée uitgepluisd.. alle maatje 56 eruit en ook wat dingetjes maat 62...
nu maar hopen dat ze het net zo lief vindt als dat wij haar actie vonden. hoop echt dat ze niet boos of verdrietig is ofzo
Zo ik ben weer terug... De arts vond het fontanelletje ook wel bol staan en heeft hem verder helemaal onderzocht maar kon niks ernstigs ontdekken, ze heeft wel met de kinderarts in het zh overlegd en die heeft gezegd dat we hem in de gaten moeten blijven houden, regelmatig tempen. Als hij koorts krijgt, rare rode vlekjes, of stuipjes krijgt moeten we naar het zh toe en anders moeten we maandag naar de ha voor na controle. Ben wel blij dat het niet ernstig is maar vind het nog steeds wel eng dat bolle fontanelletje maar goed.... Hoe is het hier?
Krijg net een SMS'je van Niesje: Hoihoi sorry voor de late reactie, ben al de hele dag op pad. Ik kom echt wel weer forummen hoor! Kan jullie niet missen
Helaas.....voor mij geen sint-kadootjes....(maar ik hoop/gok eigenlijk meer op de kerstman ) Jij dan?
ok, dat kan ook.. heb ook niks gekregen.. mijn moeder belde gister nog wel, die had nog wat van sinterklaas voor ons gekregen... haha ze brengt het vandaag of morgen...