Ja dat doe ik zeker! Net was ie wat overstuur dus heb hem in slaap gesust, hoop dat ie niet meer overstuur raakt want het lijkt wel of ik de angst in zijn ogen zie staan Hoe is het met Joost?
Hoi meiden, ik ben er nog hoor cold turkey stoppen met het forum zou niet gezond zijn voor mijn gezondheid haha Als ik eerlijk ben ben ik wel een beetje down over het hele gebeuren. Het was zeker niet wat ik voor ogen had twee weken terug. En ik was er een stuk happier mee geweest als niemand had geweten dat ik het was. Maar wie zn billen brandt moet op de blaren zitten. De komende dagen heb ik het druk maar daarna klep ik weer gezellig mee hoor. (dus zeker geen reden voor mensen (lees Sen) om er wakker van te liggen) X Niesje
Mayron, Marcus en Joost, ik hoop dat jullie snel weer opknappen, kleine ventjes. Dikke knuffel voor jullie en jullie mama's!
gelukkig maar dat je er weer bent! snap dat je het jammer vind, maar vind het wel een ontzettend gaaf gebaar van je!
he meis, niet verdrietig om zijn, ik vond het een leuk en mooi gebaar naar hun toe, want ze hebben het ook echt verdient! en ik vond het ook wel leuk dat er zoiets misterieus gebeurde, konden we allemaal onze detective skills eens testen haha. meis ik ben niet boos op je of zo hoor! ik vond het een geweldige actie, tis misschien voor jou doen wat uit de hand gelopen, maar is toch niet erg! Vind het super lief van je! dikke kus en knuffel van mij!