Even een onderbreking tijdens mij Sinterklaasviering: **** BUDDY NIEUWS **** Patries is na een lange dag in het ziekenhuis eindelijk thuis uit het ziekenhuis (met Nilo). Na alle onderzoeken blijkt Nilo een infectie te hebben aan zijn luchtwegen, darmen en slokdarm. Hij heeft nu AB gekregen en het moet snel weer beter gaan. De koorts is op dit moment 38,3 graden. Ze houdt ons op de hoogte! **** EINDE BUDDY NIEUWS **** Dames tot morgen, ik meld me alleen nog als er meer buddy nieuws is. Fijne avond allemaal.
Jeetje zeg, arme Nilo! Heb medelijden met het jochie... Hier alleen thuis.. Christian heeft balans van zijn werk
Nou die had vanochtend ook tot 2x toe het mega benauwd....moest 'm op een gegeven moment zelfs even tegen zijn wang tikken (schrok me wezenloos ).....maar ja hij was zich druk aan 't maken, want ik wilde 'm aankleden en hij wilde dus niet . Maar die heeft vandaag verder nergens last van gehad.....ja hoesten, maar geen koorts of iets dergelijks meer! Maak me nu alleen om Joost toch wel zorgen. Die heeft het duidelijk erg benauwd en werd net zelfs tot om zijn neus toe grauwig . Dus ik heb rond zessen de SEH gebeld en de verpleegkundige heeft de dienstdoende kinderarts gebeld. Maar zolang Joost zijn fles leegdrinkt en plast hoef ik niet te komen .....alsof hij over de telefoon kan zien hoe benauwd Joost het heeft ......(was natuurlijk niet de kinderarts die ik gister had )
Ik had er niet verder over uitgewijd (of is het met "ei"?).....maar gelukkig doe je dat zelf . Je bedoeling was goed en lief en dat moet je voor ogen houden! We vinden toch wel lief hoor (ik tenminste wel, laat ik maar voor mezelf spreken ).
Fijne Sinterklaas-avond Senn! Veel sterkte voor Nilo en Patries als je ze nog een sms of zo mocht sturen!
Och meid, je moet niet down zijn! Snap best dat je het annoniem had willen houden maar goed dit geeft ons wel een nieuw beeld over jou niesje, je bent echt superlief dat je dit voor die meiden gedaan heb! Iedereen weet dat ze het zwaar hebben en jij hebt op een ontzettend leuke en orginele manier laten blijken dat je met ze mee leeft! Denk dat zij het juist heel fijn vinden om te weten dat jij zo met de mee leeft! Wat mij betreft verdien jij een dikke pluim en het liefst zou ik een dik vet groot cadeau over de post terug sturen als de mysterieuze kerstman Dus wees niet down, je hebt die meiden een hart onder de riem gestoken en ons een paar daagjes ontzettend veel lol, en volgens mij had je het zelf ook wel! Dikke zoen van mij!
Sjonge jonge wat een l*l zeg! Nou wees lekker die eigenwijze ramona en hou vol hoor, jij kent je kind het beste!
fontanel is wat gezakt, net als de verhoging! Hij is wel snel wat verdrietig maar liever dat dan iets ergs
Joost is ook wat verdrietig..... Fijn dat de fontanel wat gezakt is en zijn verhoging ook. Hij knapt vast vlug weer op! Geef 'm maar een dikke knuffel!