goedemorgen allemaal hier even niet trouwens baal er zo van ben niet gewend dat mijn kids zo vroeg zijn en remco die slaap wel sam was als eerste wakker om 5.45 een dik kwartier daarna kwam maud en nog weer een kwartiertje later kwam morris, met als gevolg dat ik dus om 6.30 al beneden zit. voel me brak, heb een zere keel. nou ja al met al veel geklaag maar verder is alles prima hoor, ben gewoon moe. update nannie ik heb trouwens een pb gehad van nannie het leek erop dat het beter ging met brenden, maar gister ging het toch weer slechter en het is weer even afwachten. verder moest ik jullie allemaal de groeten doen van haar
nou gelukkig dat je er toch even bent om dit te vertellen. kan me heel goed voorsellen dat je annoniem had willen blijven. maar ik vind het heeeeeeeel lief van je dat je de sint hebt uitgehangen
het is ook wel wat hoor, sjeetje en dan ook 3 dingen in een keer. mocht je dit lezen patries dan heel veel sterkte en beterschap
ik wou juist geen glitter omdatik dat te kerstig vond maar de hema hier had niet wat ik zocht en een miss etam hebben we hier helaas niet ach ik zoek nog even door
dan was je niet de enige ik zat ook in dat schuitje gister en dan waren de kids ook nog strontvervelend maar goed nieuwe dag, nieuwe kansen
ml hoe is het met mayron ramoontje hoe is het bij jou sassa hoe is het bij jou thuis daantje nu helemaal beter veraatje hoe is het met je oma nou er is nog niemand dus ik ga er weer vandoor ajuus