zo, ff heel snel.. chris was om kwart ovr 11 pas thuis! half 10 sliep esmée tot half 7! en nu slaapt ze weer. ik ben zo weg! doei!
Jemig vervelend zeg. Eigenlijk ook heel sneu voor je man Misschien kun je hem toch meer Esmee laten troosten als ze huilt? Hoe moeilijk dat ook is, ik heb het bij Miq en Mees ook gedaan, die wilde ook alleen maar bij mij liggen. Bleef dan wel in de kamer maar liet Mees bij Miq huilen of aaide hem dan alleen even over zijn bol als hij bij Miq lag. Vaak is het ook zo dat als ze je alleen dan maar kunnen zien is het vaak ook wel goed. Gewoon uitproberen, ze heeft een papa en een mama en moet zich veilig kunnen voelen bij beide.
Ach arme Brenden Jij ook snel beter worden mannetje, je hebt nu al lang genoeg in het ziekenhuis gelegen
Zo ben weer bij. Gister een drukke dag gehad, de jongens hebben we even naar mijn ouders gebracht zodat ze niet winkel in en mee uit moesten Daar gegeten en thuis zijn de mannen doodmoe gaan slapen tot half 8 vanochtend. Verder gaan we vandaag niet veel doen. Ik wil in ieder geval nog een foto van de jongens maken voor op de kerstkaarten. Dus denk dat we ff gaan wandelen ofzo. Allemaal een fijne zondag en hopelijk zijn alle zieke kindjes snel weer beter.