Met Mayron alles goed. Die heeft vannacht voor het eerst bij Yaron geslapen. Dat is onwijs goed gegaan gelukkig. Ik heb dus lekker uitgeslapen Kan ik er weer ff tegenaan. May word rond 15 uur teruggebracht dus ga voor die tijd nog even als een gek door het huis heen... Nog ff naar de stad boodschappen doen enzow, dus jah ben wel druk vandaag Nog maar ff een bak koffie erin gooien...
Al weer zo vroeg? Gistermorgen ook al . En als je Remco dan eens een keer het bed uit schopt ipv zelf te gaan en je nog een keer lekker om te draaien (ik zeg het makkelijk, maar hier ben ik ook meestal degene die eruit gaat hoor )......
Rick is op het moment ook echt strontvervelend.....tja kan zich niet uitkuren op de PSZ en we zitten dus verplicht binnen.....morgen gaat ie ook nog maar niet, hij hoest nog te erg (vooral als ie zich druk maakt).....donderdag maar eens kijken .
nee die was boven aan het werk en ik kon 'm wel bellen maar dan moest ik opstaan om de foon te pakken ......
Hier houdt het nog steeds niet over......het gaat niet beter, maar is sinds gisteravond ook niet meer erger geworden gelukkig! Hij heeft net wel bijna een half potje (kleintje) fruit gegeten .
Zo dus Mayron heeft voor het eerst een nachtje bij papa geslapen! Fijn dat het goed is gegaan en dat jij ook lekker hebt kunnen slapen! Shopze nog vandaag en dan is het ook zo weer 15.00 uur .
Nou ik ben weer bijgelezen (was nu niet zo veel).....ga nog even wat rommelen hier en Rick even helpen met zijn trein. Meld me straks wel weer!
Goedemorgen! Hoe is het hier? Ik ga straks even een poging doen om terug te lezen. Vanmiddag hebben wij nog Sinterklaasfeest bij mijn schoonouders. Gisteren heb ik een proefritje gereden in wat misschien mijn nieuwe auto gaat worden, maar we willen ook nog een andere bekijken en dan eens gaan vergelijken... Verder niet zoveel zinnigs te vertellen, ik ga nu eens lezen hoe het met alle zieke kindjes gaat.
Fijn dat Sinterklaas een geslaagd feest was. Ben benieuwd of ik nog iets te lezen krijg over Marcus, want het klinkt een beetje eng...