ja hier ook hoor. Iets anders kreeg je niet. Maar iets als zuurkool of hutspot daar ga ik van kokhalsen en lust ik dus echt niet, dus dat hoefde ik dan niet mee te eten van mijn ouders.
Oh wat erg van Brenden Rede van uitmaken, weet ik nog niet maar ik denk 't wel... Alleen het lullige vind is dat hij het hele weekend daar gezellig geweest is. Ze hebben nog geshopt en Sinterklaas gevierd! En nu is het uit . Maar goed ik krijg zo de details maar vind het errug sneu voor broertje... Nee wij hebben niets aan Sinterklaas gedaan! Was het bij jullie een gezellige avond? Hoe is het met jou en de kids? Hoe was je Teambuildings weekendje met je werk?
Kan dat dan een dvd o pde pc afspelen? Ben erg A-technisch. We hebben het nu bij de buurman op een stick gezet en daarna op de pc.
Winterdipje zou kunnen, heb je floradix al is geprobeerd? heb je in pil vorm en als drankje. Ik heb de pilletjes, zit extra ijzer en B vitamines voor energie. Is helemaal homeopatisch en kun je gewoon bij de drogist halen. Ik vind het heel goed werken.
Ik heb naast dit forum ook weinig sociaal leven du kan je goed begrijpen. Wil wel een foto zien van de nieuwe keuken.