voor esmée heeeeele leuke schoentjes/slofjes van de hema en een sjaaltje en haarbandje... voor christian een collectebus met de tekst: wie helpt mij aan mijn droomauto? en voor mij heeeeeel mooie string van marlies dekkers! (lekker duur merk...)
ja dat kan, als jouw cdrom speler dvd's aankan kun je daar ook je dvd's opkijken. En hoe zijn de foto's geworden?
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh lief! was dat die van gister? heeft essie al foto geplaatst van dr haar? ik hoop dat ik die nog tegenkom...
Meisjes, ik ga een poepbroek onder mijn neus weghalen en verschonen.....daarna een flesje geven en de jongste telg vd familie in bed leggen, zelf even douchen en ook lekker slapen. Fijne avond nog, welterusten voor zometeen en tot morgen!
Handig zo'n quote hihihi Lieve foto Ramoontje! Wou dat Tygo ook duimde dan hoefde ik er niet 86x uit om de speen in te pluggen hihihihi
Sinterklaas was super, de kids hebben enorm genoten. Teambuilding was ook gezellig alleen net teveel voor mijn bekken. Heb het ook niet zo laat gemaakt als de andere collegae.
~ nou deze heb ik vanavond gemaakt, maar het idee was hetzelfde . essie's nieuwe coup ben ik nog niet tegengekomen!
Fijne avond Ramoontje! Ik zit met smart te wachten om mijn broertje! Poeh ik hoop dat ie niet erg gaat huilen ofzo (denk het niet) want ik jank keihard met hem mee
senn en ramoontje bedankt voor jullie uitleg! Ik denk na dit allemaal zo doorgelezen te hebben dat Julian een lichte vorm van het virus te pakken heeft. Hij is namelijk snotterig, beetje benauwd, rochelend, was pieperig bij zijn ademhaling maar had geen verhoging. Heb de ha er ook over gebeld maar die vroegen inderdaad of hij nog genoeg plasluiers had en of hij al zijn flessen nog leegdronk, gelukkig was hier niks mee aan de hand dus mocht het nog even aanzien.
Oh nog steeds last van de bekken! Maar hoe dan ook het was gezellig dus dat doet ook goed voor de teambuilding