Fijne avond Chris! SEN! Wat is er in godsnaam aan de hand met de afleveringen van CM...ik snap er geen hout meer van! JIJ? ? Begin afkick verschijnselen te krijgen! Tis zo mijn favo serie!
zo, ik ben bijgelezen en ga ook direct weer weg.. nog heel ff bij chris zitten en dan naar bed.. esmée sliep rond 10 over 9 al! van het ene op het andere moment. de ene seconde huilde ze, de andere snurkte ze... (echt een moment van in slaap VALLEN...) vandaag ging goed met d'r.. heerlijk... nou ladies, tot morgen!
ben me toch een potje moe! ga zo ECHT naar bed! christian kijkt peter r... heb ik niet zo'n zin in...
Lastig is dat he een goede muts vinden. Wij hebben er 1 gekregen van mijn ouders bij de prenatal weg, met van die flappen die je dan onder zijn hoofdje door moet doen en dan aan de achterkant vast kan maken met klitteband alleen is zijn hoofd te groot of zijn nek te dik want dat past dus niet. Verder zit het wel goed dus gebruik hem wel gewoon.
van roeland niks maar heb natuurlijk al de wii gekregen en een huis vol met nieuwe meubels dus daar hoor je me niet over. Van julian heb ik een hele dikke, natte, kwijlerige kus gekregen en een grote glimlach toen ik hem vanochtend uit bed haalde.
Meen je niet! Oh heb jij het op DVD? Nou hadden ze wel ff mogen melden dat het seizoen is afgelopen....zal het ook ff aan mijn moeder melden want die neemt het altijd op omdat ze op woensdagavond niet thuis is....