nou ik heb een achtergrond geocht en toen foto's waar de gezichtjes leuk opstonden. de gezichten eb ik uit de foto gehaald en daar een tube van gemaakt. dit is het resultaat
Sterkte met je kleine mannetje en hopen maar dat de verkoudheid van Sam snel over is en niet erger word.
*** buddynieuws brenden *** He Wen. Brenden ligt nu ook aan de sonde! Ze hebben een minimum van 700 opgelegd wat hij moet drinken! Dat krijgt hij niet binnen! Zit ook nog aan de zuurstof! Liefs Nanda... *** einde buddynieuws *** Lieve Nanda. Bij deze nogmaals: Veel sterkte met je kleine ventje! Ik hoop dat het snel over mag zijn!
nou ben pas een beginner hoor, maar vind het wel heel leuk om te doen. vond het altijd al leuk maar begreep er maar weinig van. kreeg altijd wel wat voor elkaar hoor, maar dankzij ramoontje ben ik bij dat ene psp-forum gekomen. daarna ben ik bij hyves een psp-hyves op gaan zoeken en via daar nog weer bij een ander forum. dus probeer nu bij 2 forums lessen te volgen. voor kerst heb ik een cdrom keytutorials pspx2gevraagd en een boek hierover van computer idee dus dan moet ik toch wel ver kunnen komen
pffff... dat kleine ventje heeft echt al veel moeten doormaken in zijn jonge leventje en nu dit ook nog. Ik hoop echt dat hij snel opknapt, vind het zo zielig
Cker wel Was wel ff lekker om bij te tanken... Moet zeggen dat de verantwoordelijkheid me soms erg zwaar valt. Het scheelt echt dat ik het niet kan delen. Heb echt slapeloze nachten en kan echt nachten hebben dak ieder halfuur ga kijken of ie nog wel ademt. Dat had ik helemaal niet bij Mi en Lee maar nu ben ik alleen verantwoordelijk...
Jeetje wat een rotnieuws allemaal zeg! STERKTE! KK als jij het adres van Nanda hebt, zou je die mij dan willen pb'en?
Ja heb lekker geslapen. Kreeg alleen om 6.15 uur Karsten al bij me in bed want Niels moest weg. Gelukkig gaat om 6.45 uur de wekker dus dat viel nog mee. Verder heerlijk geslapen. Jij ook lekker geslapen? Ach hij kan beter nu brullen dan dat hij het midden in de nacht doet.