Och arm mannetje toch en ook Nannie wat zal ze zich machteloos voelen. KK heb jij het adres van Nannie? Wil je mij die PB-en dan kan ik haar een kaartje sturen voor Brenden.
Mooi dat je lekker hebt geslapen! Dat is inderdaad wel jammer maar ja is maar een half uurtje eerder dan de wekker gaat dus valt wel mee. Heb hier wel eens beter geslapen, werd vanacht wakker van een hond die de trap op is gelopen en daarna de slaapkamer deur open had gemaakt maar niet verder durfde te lopen dus daaom maar heen en weer bleef drentelen op de gang
Update Nilo: Ik moet van Patries iedereen bedanken voor het meeleven. De nacht was een drama, hij is nog steeds benauwd en hij verzet zich hevig tegen het nevelen. Om 11.15 uur dan moet ze weer naar de kinderarts.
inderdaad, dus moest mijn bed uit om hem de slaapkamer binnen te halen want hij durft niet meer zelf naar beneden te lopen en had vanacht geen zin om hem te helpen dus dan maar zo. Nu is hij nog steeds boven dus zal hem nu maar wel eens naar beneden helpen
met morris hier net zo. al heeft hij wel al voorkeuren met wat lekker is en wat niet. maar vorige week op het buro bleek dat hij het gewoon prima doet dus maak(te) me er niet zo druk om komt vanzelf wel weer, maud heeft ook ooit al eens zo'n fase gehad en die eet nu alles weer