nou ik lees straks weer verder mijn schoonmoeder komt zo om even op te passen zodat ik morris thuis kan laten tijdens de boodschappen doen. vanmiddag om 15.00 moet morris bij de ha zijn. tot later
goedemorgen dames! lekker weekend gehad? hier wel. gister sinterklaas gehad bij mijn schoonouders. was wel gezellig gelukkig. mika heeft niet zo heel veel gekregen maar dat maakt niet uit, gelukkig wel centjes voor in zn spaarpot, vind dat nu veel meer waard dan van die prut cadeaus waar hij nog niks mee kan. zelf hebben we geld en ik douchegel en chocoletter en leon deo geld en chocoletter gekregen. verder is het hier vannacht weer goed gegaan! heeft om half 9 de fles gehad, dus over een klein kwartiertje krijgt hij een half potje fruit en dan lekker naar bed. moet vandaag weer 4 machines was strijken, als ik eenmaal bezig ben gaat het wel, maar me daar toe zetten is een opgave haha. ga even wat terug lezen.
Jaaaaaaaaaaaa 20.000 berichten! En om dat te vieren wil ik iets bij zonders doen. Dit doe ik echt maar eenmalig. Sommigen van jullie weten het niet maar zo zie ik er dus uit:
Jeetje, Esmée is niet stil te krijgen joh.. Continu gapen en als je maar met haar d'r slaapkamertje in loopt, begint ze te krijsen en te huilen en raakt overstuur.. Iemand tips?
Toch maar in bed leggen en het even aanhoren. Ik zet altijd een wekker op 10 minuten want voor je gevoel duurt iedere minuut 10x zo lang. Karsten moet zich zelf soms in slaap huilen.
tjonge zeg! er zijn veel kindjes met het rs-virus zeg! hopelijk mag hij mee naar huis! misschien lees ik zo meer? wens haaar maar wel sterkte van me!
Ik log in, moet zo'n 12 pagina's lezen en in het eerste berichtje van Senn zie ik gewoon dat ze haar feestje zonder mij is begonnen Van harte met je 20000 berichtjes!