nog gefeliciteerd met je 8100 berichtjes! haha heeft ie in zn slaap liggen praten haha (of hij deed alsof )
is niet leuk als je het niet weet. Als ze het weten kunnen ze er wat aan doen. Dikke knuffel voor jullie
net gedaan moet alleen straks nog een hele was vouwen en wat dingen strijken. Heb gister de kledingkast van Mees opgruimd en de oude kleding van Steijn uitgezocht. Wat nog bruikbaar is en wat niet. Mijn kast ook gedaan, alle zw kleding in een zak en de maatjes 40 ook de deur uit. Ik heb de illusie niet meer dat ik er ooit nog in pas en als wel dan heb ik een nieuwe garderobe verdiend vind ik zelf. Daarna de 3 zakken met kleding naar het Leger des Heils gebracht.
Hoi dames, Hier ben ik weer na een druk weekend. Sinterklaas was vrijdagavond wel gezellig, maar waar ik al bang voor was gebeurde ook, het was veelste druk voor Rihanna. Ze heeft een uurtje beneden gezeten en vervolgens ben ik 2 uur druk geweest om haar in slaap te krijgen. Ze heeft wel elke nacht doorgeslapen en uitslapen wat ze kan....zaterdagmorgen tot 9 uur en zondagmorgen tot kwart voor 9. Verder ben ik zelf niet zo lekker te pas maar ja waar heerst het niet he! Heb hier een klein beetje gelezen over het het Sinterklaas mysterie....ik heb niet helemaal gelezen en ik wil er ook niet weer over beginnen. Beterschap voor iedereen met zieke kindjes! Een dikke knuffel voor ze allemaal!
balen dat het zo moet zeg! dat rihanna daar niet tegen kan! hopelijk is het over een tijdje wel over. wel lekker dat ze uit kan slapen zeg! heerlijk toch! ja het heerst overal het ziek zijn, gelukkig heb ik het net gehad.