Met 3 katten zie ik het hier niet gebeuren een echte boom. Al die naalden op het gegeven moment door het huis.
haha mika doet het lekker andersom, hij kan wel dwars zijn hoor . ook heb ik het id dat hij wel eens adhd kon hebben vooral smorgens is meneer zo actief en druk aant schoppen en aant doen, ben een kwartier bezig om hem te verschonen en aan te kleden. krijg de pamper nog niet dicht omdat hij dan met zn benen op getrokken ligt en doet ie zn benen recht dat is het schoppen tot en met (wel van plezier, maar af en toe is het wel frustrerend hoor). en maar kraaien van plezier wel lief dat wel
wacht maar, je krijgt nog wel meer, als ik het zie bij mijn schoonzus en zwager! tjonge wat die voor spullen hebben voor de oudste! de hele kamer en zolder staat vol met spularia en met sinterklaas heeft ze nog meer gekregen
daarom dus een nordmann, die vallen bijna niet uit en prikken niet. moet wel zeggen dat mijn katten erg uit de buurt van de boom blijven. Enige wat ze doen is het water opdrinken En ik hang plastic ballen onderin, mocht Saar in de verleiding komen dan is de bal niet direct kapot.