dat doet Rihanna ook hoor, benen krom, benen recht en denk je net de pampers er tussen te prutsen dan ligt zij wel weer dwars hoor hihihi Rihanna vind het leuk om vliegtuigje te spelen dan schatert ze het uit
komt gauw genoeg hoor hier rolt ze probleemloos op de buik maar terug lukt haar nog niet en dan wordt ze driftig omdat ze niet zo lang op de buik wil liggen
pffffff we barsten nu al van het speelgoed....ik heb gisteren ook al weer even wat kleding uitgezocht
nee die moet niet zo vaak en snel maar hij is beneden en hij is uitgeweest. Meneer lag lekker op ons bed te pitten, dus die heb ik ook maar meteen verschoond en de stofzuiger er door heen gehaald en even gedweild.
wij hebben ook een heleboel speelgoed van mijn schoonzus gekregen dus veel speelgoed kopen hoeven we voorlopig niet
haha nee we houden ons mond wel dicht , ja hier ook af en toe hoe gekker hoe beter, ook als ik zn voetjes pak en die dan zn mond breng en dan een beetje mee wiebel kan hij echt gaan schaterlachen!
Rihanna zat gisteravond in bad met haar linkervoet in de mond...voor het eerst! en natuurlijk bij papa he en mama komt erbij en toen was het alweer voorbij
wij hebben gisteren onze nepboom opgezet en stickers op de ramen geplakt en al wat sjablonen gespoten met nepsneeuw. Wij zijn meer van kerst dan van sinterklaas, met sinterklaas doen we alleen kadootjes omdat we het met roeland zijn fam. vieren met kerst doen we kadootjes voor onszelf en die leggen we dan onder de boom om dan later net te doen alsof we niet weten wat er onder de boom ligt
mijn broer heeft een friettent en af en toe help ik hem daar, vind het dan wel grappig om te doen. Heb vroeger altijd bij de mac gewerkt als bijbaantje en dat was ook wel grappig om te doen.
die activiteitenbloem van nijntje heeft julian ook van ons, ik bedoel de sint, gekregen en hij vind hem helemaal geweldig. Zo'n leuk ding is dat.
zo zitten wij met de honden, ben bang dat ze dan denken he een boom in huis dat is makkelijk moeten we ook niet meer buiten naar de boom te lopen om te plassen