zal ik ook nog wel zien maar ik vind het wel leuk dat mannetje zoiets een keer als eerste heeft gezien
O ja Karsten en zijn knisperboekje van Dikkie Dik dat zijn dikke vriendjes. Die ga ik ook voor hem bewaren.
hahaha dat heb ik dus ook. Of dan heb je van die nieuwe mensen achter de kassa staan dat je echt zoiets hebt van laat maar ik doe het zelf wel. Kwam in hoogeveen ook elke keer als ik er heen ging bekenden tegen dus ben altijd langer weg dan nodig is en roeland maar wachten hahaha
rihanna heeft een knisperboekje aan de maxi cosi hangen eentje in de box en nog eentje van Dikkie Dik
heb even een dilemma, zie een vacature staan voor 30uur per week die precies is wat ik zoek alleen die 30uur vind ik dan wat minder maar betaald veel beter dan wat ik nu heb, is dichter in de buurt, heeft normale uren en is ook qua werk een stuk uitdagender dan wat ik nu doe. Zal ik er op reageren of niet? Die 30uur vind ik eigenlijk wel wat veel maar het is voor een jaar en daarna niet meer maar ja als ik dan op de ww kom heb ik tenminste nog steeds een leuk inkomen