hij heeft eerst ongeveer 10 dagen de buikgriep gehad en nu heeft hij de "gewone" griep. Verkouden, hoge koorts etc. Echt zielig...
ik ook niet, terwijl ze verder eigenlijk nergens om geven maar zodra er iets piept dan willen ze het zien en hebben. Ook al zullen ze nooit iets bij julian uit de box pakken, doen ze ook niet als hij er niet in ligt. Alleen als het niet van hem is dan moet het eruit
ja en dan draai je haar terug, kijkt ze je aan van waarom doe je dat nou, rolt ze zich weer op de buik en dan is het weer gillen omdat mevrouw niet op de buik wil liggen
nee...ik heb mijn buik helemaal vol van het CB en daarbij moet ik op dinsdags en donderdags altijd werken dus dan zit dat er niet in
Nieuwe update Joost: Kinderarts belde net met 1.000 maal excuses voor de verkeerde info van vanochtend, maar Joost heeft WEL het rs-virus (verder blijft alles gelijk)
he getsie van een nare berichten de laatste tijd! Patricia, veel sterkte met Nilo en je neefje hopenlijk zijn ze snel weer beter.
Joh breek me de bek niet open. Afgelopen donderdag waren we er met Sven omdat de rest uit logeren was. Vroeg ik of een bepaalde menucombi nodig was, krijg ik als ontwoord uh ja dat weet ik niet. Vraag ik welke speeltjes hij heeft voor in de happymeal zegt dat zou ik echt niet weten. Was in staat om over de counter te kruipen en zelf te gaan kijken. En dan gaat het ook nog zooooooooooo sloom. M'n eten was al bijna koud toen ik aan tafel zat. Ik zei nog tegen Niels van als hij nou zei: Ik ga even voor u kijken, klinkt al een stuk beter van dat weet ik niet hoor.