even knuffelen, neer leggen, deur dicht en even laten huilen. heel moeilijk, maar als ze na een kleine 10 minuten nog huilt, terug gaan en troosten en weer het zelfde verhaal. Zo doe ik het dus, maar soms is er echt geen beginnen aan en dan neem ik hem gewoon op de arm of draagdoek en probeer het een kwartiertje later weer.
Heb ik ook voor de zwangerschap van Karsten gehad. De hh zei dat het door stress kwam bij mij en daardoor een kloppende buikader had. Het leek echt als of je de schopjes voelt van heel in het begin.
ik werk in de week 1 dag minder en mijn ouderschapsverlof loopt t/m 20 okt. 2009 en dan hou ik nog 2,3 week over van Rihanna's ouderschapsverlof en dan wil ik gewoon minder gaan werken
hihi herhaling herhaling ach een goed advies kan maar beter 2x teveel worden gegeven dan 1x te weinig
dus weer mee naar huis weet eigenlijk niet wat ik prettiger zou vinden. zh is wel heel zielig, maar thuis zou ik denk ik dood eng vinden
op die van mij staat 6 mnd.. ze past nog wel in de kinderwagen.. maar vond het leuk om dat ding eindelijk eens uittepakken
he meis wat vervelend, rs virus is natuurlijk niet leuk maar dan weet je tenminste wat hij heeft. ((((((KNUF))))))))