Hier net zo hoor Op het cb dachten ze dat ze te maken hadden met een 3 maand oude baby. De arts kon hem zo tot zit optrekken "zo die heeft er zin in!" zei ze.
Altijd leuk! hier draait de tweede ook al weer vandaag. wát je ook doet, die wasmand blijft zich vullen.. was dat met andere dingen maar zo, mn portomornee ofzo..
en dan nog 1 met de papa! ga nu afsluiten, komt over een uurtje visite. En zie er niet uit . Heb nog wel even de tijd nodig om mezelf weer fris te krijgen
ja nog amateur, maar ze wil heel graag meer gaan doen op dat gebied! Ze mag zich dus van mij helemaal uitleven op Anoeska
Goedemiddag dames! Hier eeen heeeerlijke nacht gehad, Indi ging slapen om 10 uur en werd pas wakker om 6 uur. Even luiertje verschonen (mevrouw vond het gelijk nodig om alles even onder te plassen hihi) en toen lekker bij ons in bed genomen. Toen werden we weer wakker om 11 uur We krijgen zo visite dus tijd om bij te lezen heb ik niet, probeer het vanavond even! Fijne dag allemaal!
Goedenmidag dames heb ik nog wat gemist? Gisteren visite gehad en straks ook weer, wel gezellig Gisteren is Wessel bijna de hele dag wakker geweest, af en toe een haze slaapje in de wipstoel maar zodra je hem eruit haalde en in bedje legde was ie weer wakker en een hele dag in de wipstoel is niet zo goed Maar sávonds rond 22.00 uur sliep mnr en was niet meer wakker te krijgen. Tijdens het verschonen en een kattenwasje (zo heet het toch?hihi) mopperde hij een beetje toen hij het washandje voelde, pieste nog even alles onder 8) en sliep gewoon weer verder op de aankleedkussen, luier omdoen en alles heeft ie niet meer gemerkt . Het is ook zo'n scheet 8)
hallo allemaal zo gaat hard hier met posten!, We hebben heerlijk geslapen vanacht timo kreeg om 24.uur zn laatste voeding gister en werd pas om 6.30 uur weer wakker heerlijk, hopen dat het zo een tijdje doorgaat. en bloem dat van dat piesen heerlijk he dat doet timo ook de hele tijd, het lijkt wel of hij wacht tot we de luier af doen haha