zoo net even een hele komkommer opgegeten, was wel in stukjes gesneden hoor maar dan nog. Zat net te kijken was er nog maar 1 plakje Vorige week al druk aan de wortels geweest, wat dat betreft is werken wel goed voor mijn vitamines
Dat heb ik dus ook maar omdat we hier op de receptie moeten blijven 9 uur lang moet ik dus alles al van huis mee nemen. Heb ook wel een trommel met spekkies staan maar neem dus elke keer iets gezonds van huis mee en daar begin ik dan mee. Tegen de tijd dat ik dat op heb, heb ik al geen zin meer in de rest.
ik moet nog 2 uur en 45 minuten, jij dan? Denk dat ik zo maar eens even iemand ga opbellen om me even 5 minuten over te nemen zodat ik een sigaretje kan roken. Dat heb ik inmiddels namelijk wel nodig.
Morgen is Julian al weer 4 maanden oud! ! ! ! Gaat echt snel, waren gisteren bij roeland zijn oma van 89 en die vond hem al weer zo groot geworden maar vond hem echt helemaal geweldig en hij gooit natuurlijk weer al zijn charmes in de strijd door onweerstaanbaar te gaan lachen
Gaat zeker snel he ingrid! Tygo zit al bijna 6 maanden...' 't Zoontje van mij dinnetje wordt volgende week 1, ik sms'te haar dat ze vorig jaar om deze tijd met de "laatste lootjes" liep en ik "net" zwanger!
Hier is het mega koud brrrrrrrrrrr! Ik moet af en toe op mijn handen zitten om ze warm te krijgen! Heb ik nog wat gemist hier op het forum?
thnx zal ik doen Hij slaapt nu (eindelijk). Maar denk ook dat hij gewoon een griepje heeft, het heerst ook op het kdv.