Ik schakel altijd de telefoon door als ik ga roken, naar de WC, post moet rondbrengen hihihi. Ik werk bij de receptie dus zit vlak bij de in-uitgang!
Tygo is ook niet op zijn best! Er komt LITERS kwijl uit zijn smijgeltje, kan uit het niets inene heel zielug huilen en nog steeds onrustige nachten. Dus ik denk dat er tandjes aankomen ofzo Tevens denk ik dat ie wat eenkennig aan het worden is. Mijn moeder vertelde dat Tygo ff een dutje deed in de wandelwagen bak, op een gegeven moment was ie blijkbaar wakker. Toen had ie zichzelf opgetrokken aan de zijkanten van de wandelwagen bak en kwam met z'n koppie boven de bak uit !
Eigenlijk niet, maar er is hier een man die voor wij kwamen hier portier was en die weet nog hoe hij de tel. moet opnemen en hoe de slagbomen open gaan. Dat is het belangrijkste dus even 5 minuten op een dag moet kunnen vind ik. Ben receptioniste.
Jaa dat weet ik ook nog hahaha. Was toen zelfs een poll opgezet wat het zou worden, een jongetje of een meisje hahaha. Was echt blij dat ik toen wat afleiding had maar ja kon al redelijk snel niet meer liggen, zitten of staan dus typen was ook niet wat. Als ik er nu aan terug denk weet ik ineens ook weer waar mijn zwakkere rug vandaan komt....
We hebben hier ook meteen de ontvangstruimte bij zitten, is een beetje raar uitgelegd maar we hebben een appart hok, dan hebben we nog het hoofdkantoor met daarachter nog een kantoor en dan hebben we nog een gebouw voor de werkplaats, magazijn en natuurlijk nog de fabriek. Eerst hadden we hier echt een minihokje en moesten we iemand opbellen als we naar de wc wilden inmiddels hebben we dus een groter 'kantoor' en hebben we onze eigen wc ruimte enzo dus dan kan het gewoon maar als ik echt ergens anders heen wil/moet heb ik eigenlijk pech. Daarom ben ik al blij met 1 sigaretje op een dag.
Hier van 7 tot 4 maar ja dan zonder pauze enzo dus 9 uur op een dag. Moet zeggen dat ik het dan ook wel echt zat ben om 4uur en dan weer terug naar huis in de file
dat heeft Yaron dan weer niet, die vliegt en rent de hele nacht door als het moet en die moet om half 8 de deur uit en is om 18 uur weer hier. Pfff heb ik ff geluk een x