he ml, wat voor een maat kleding heeft mayron eigenlijk nu? Vind hem altijd al zo groot lijken, heb ik ook met Novalie en Karsten. Waarschijnlijk nog wel met meer maar dat weet ik zo even niet.
jah echt wel, of vind jij eigenwijze mannen niet stom? Die van mij is eigenlijk ook eigenwijs hoor, daarom vraagt hij ook nooit de weg als we verdwaald zijn enzo
hoelang is julian dan? ik dacht dat indi van kwebbels al richting 80 ging! esmée is 69 cm en zit in 68...
Jah bah! Alleen wij mogen eigenwijs zijn want wij hebben gelijk! Ow er stoond in de krant dat vaders niets van opvoeden weten in de spits
Hoi allemaal, ben zooooo lang niet meer geweest! Hoe is het hier? Ml heeft al een btj ehet verhaal verteld kwas alleen niet 4 maanden zwanger wel wat langer maar wat doet het er ook toe! Klootzak gewoon. Met Gtje gaat t supergoed, 19 november voor t laatst naar het cb geweest toen woog ie 7320gram en was 64 cm lang, nog steeds shorty haha. Hij drinkt 4 flessen van 235 melk en eet sochtends fruit en savonds een potje groenten op, gaat goed!
owja en hij draag tmaat 68/74 niet voor de lengte maar wel voor zn breedte hahaha. kan iemand me pben als er wat dingen zijn gebeurd?
vind ik ook, tis hier alleen wel koud geen verwarming op zolder dus kan Gtje niet mee naar boven nemen, daarom ben ik ook niet vaak op de pc